Brązowy pakiet serwisowy

Podstawowa pomoc techniczna dla wszystkich klientów, która zawiera:

 

  • możliwość zgłaszania problemów technicznych* dotyczących rozwiązań z naszego portfolio na adres e-mail serwis@vida.pl
  • możliwość zgłaszania problemów technicznych* na telefony stacjonarne firmy;
  • pomoc od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16:30;
  • czas reakcji na zgłoszenie do 24 h.

Srebrny pakiet serwisowy

Dodatkowo płatna pomoc techniczna dla klientów, która zawiera wszystko to co pakiet brązowy plus:


  • priorytetowa obsługa zgłoszeń;
  • czas reakcji na zgłoszenie do 8 h;
  • zdalny dostęp do komputerów klienta;

Złoty pakiet serwisowy

Dodatkowo płatna pomoc techniczna dla klientów, która zawiera wszystko to co pakiet brązowy i srebrny plus:

  • pomoc techniczna 24x7x365;
  • opiekun techniczny - oddelegowany inżynier dostępny przez telefon komórkowy;
  • analiza poprawności działania produktu;
  • optymalizacja działania produktu;
  • szkolenie up2date dla administratorów;
  • czas reakcji do 24 h wliczając w to dni wolne od pracy.

Analiza, optymalizacja oraz szkolenie up2date odbywa się online raz na kwartał.

*Przez zgłoszenie problemu technicznego rozumiemy zgłoszenie problemu/usterki w działaniu samej aplikacji lub urządzenia
wynikającego z wadliwego działania samego produktu.

Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń

Podaj wynik: 15 - 2 =
Vida
Teatralna 8/13
40-003 Katowice  
+48 32 252 13 10,
+48 32 350 00 50  
Fax: +48 32 252 13 10
marketing[at]vida.pl
 
Vida -  Dystrybutor i integrator systemów informatycznych.
Wieloletnie doświadczenie na rynku sprzedaży zabezpieczeń IT, tysiące sprzedanych licencji , tysiące zadowolonych klientów –
urzeczonych kulturą i szybkością procesu sprzedaży… Poznaj nas od najlepszej strony! Jak możemy pomóc Tobie lub Twojej firmie?
 

 

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Pomoc techniczna
opieka techcznina IT