Platforma dedykowana do monitorowania, automatyzacji oraz proaktywnego reagowania w sieciach różnej wielkości.

W nowoczesnej firmie, cele działu IT sprowadzają się do:

  • zmniejszenia kosztów operacyjnych
  • zwiększenia wydajności pracy
  • zapewnienia spójności działań procesów IT
  • utrzymania ciągłości procesów produkcyjnych
  • zagwarantowania legalności wykorzystanych w firmie programów
  • stałego optymalizowania pracy w dziale IT

Sprostanie wszystkim wymaganiom, proste w teorii w praktyce jest dużo bardziej skomplikowane. Systemy w 100% spełniające oczekiwania administratora niestety często również w 100% przekraczają zaplanowany budżet.

 

kaseya vsa

Funkcje systemu Kaseya

  • System Manager - Umożliwia nadawanie praw administratorom w wielostopniowej hierarchii. Każdy administrator ma dostęp on-line do swojego miejsca pracy z dowolnej lokalizacji poprzez wy- godny interfejs www. System umożliwia też instalowanie agentów Kaseya na stacjach i serwerach Widnows, Linux czy coraz bardziej popularnych Mac-ach.

  • Audit - Rozwiązując problem musimy mieć dokładną informację o stacji lub serwerze, który diagnozujemy. Moduł Audit w czasie rzeczywistym podaje wszystkie informacje na temat sprzętu, producenta, konfiguracji, ustawień, systemu oraz zainstalowanych programów i usług. Rozwiązjemy również problem legalności posiadanego oprogramowania wraz z jego rozmieszczeniem i użyciem.
  • Agent Procedures - Czas na automatyzację monotonnych prac zabierających czas inżynierom. Kaseya dostarcza innowacyjne rozwiązanie do tworzenia dowolnych procedur w graficznym edytorze tak, aby wykonać zadanie w jak najkrótszym czasie. Procedury można powiązać z dowolnymi zdarzeniami wywołanymi przez alarmy lub zgłoszenia użytkowników, dzięki czemu znaczna część problemów technicznych może zostać rozwiązana bez ingerencji administratorów.

  • Monitoring - Większość awarii jest poprzedzona innymi zdarzeniami, które umykają uwadze administratorów. Monitoring Kaseya dzięki kilkuset gotowym "alertom" oraz możliwości stworzenia dowolnej liczby innych, zapewnia działanie proaktywne, jeszcze zanim awaria wpłynie na ciągłość pracy. Każdy alert możemy powiązać z dowolną procedurą zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa i dostępność usług na zarządzanych systemach.

  • Ticketing Helpdesk – Pełna automatyzacja oraz szczegółowe raportowanie to główne funkcje charakteryzujące helpdesk w rozwiązaniu Kaseya. System pozwala na:
    • rejestrację oraz kategoryzację zgłoszeń użytkowników,
    • ustalanie ram czasowych i priorytetów dla poszczególnych zgłoszeń,
    • szczegółową analizę zgłoszeń (wg kategorii, osób zgłaszających, osób realizujących),
    • integrację z kontami i strukturą organizacyjną AD.
  • Reports - Tworzenie raportów to istotny element efektywnego zarządzania IT oraz skutecznego systemu helpdesk. Kaseya Reports automatycznie rejestruje wszystkie zdarzenia, umożliwiając generowanie przejrzystych raportów wg różnych kryteriów.

  • Live Connect, Remote Control - oba moduły umożliwiają administratorowi wykonanie zaplanowa- nych zdań bez konieczności fizycznego dostępu do danej maszyny, a możliwość komunikacji z użytkownikiem przez chat i video-czat, usprawnia proces świadczenia pomocy technicznej.

  • Policy Management - Spójne środowisko sieciowe jest kluczowe w kontekście jego prawidłowego funkcjonowania. Dzięki Policy Management możliwe jest globalne zarządzanie ustawieniami, co umożliwia projektowanie, wdrażanie oraz wprowadzanie odpowiednich polityk wybranym gru- pom maszyn w sposób bezpieczny, szybki i skuteczny.

  • Time Tracking - Celem wdrażania ITIL jest obniżenie kosztów poprzez m.in. skrócenie czasu pracy poświęcanego przez administratorów konkretnym problemom. Kaseya oferuje wygodny i w pełni automatyczny moduł zliczania czasu poświęconego na wykonanie danego zadania czy rozwiąza- nie problemu wynikającego ze zgłoszenia helpdesk.

  • Dodatkowe narzędzia - Kaseya dostarcza wiele przydatnych narzędzi, które upraszczają codzien- ną pracę administratora, m.in. kreator zdalnej instalacji aplikacji, łatwy dostęp do najnowszych sterowników sprzętu, blokowanie aplikacji /usług, kopiowanie dowolnych plików w sieci LAN / WAN itp.

Kaseya została zaprojektowana i zbudowana z myślą o bezpieczeństwie

Bezpieczeństwo jest fundamentalnym elementem podstawowej architektury systemu. W rzeczywistości, sama nazwa Kaseya wywodzi się ze słowa amerykańskich Indian znaczącego „zabezpieczać i chronić”, zainspiro- wana przez jej założycieli, którzy posiadają ponad 50 lat doświadczenia w projektowaniu i tworze- niu systemów bezpieczeństwa dla instytucji rządowych oraz nansowych.

Dzisiaj z milionami systemów pod kontrolą Kaseya udowadnia, że posiada najwyższy poziom zabezpieczeń dostępnych wśród platform do zarządzania i w unikatowy sposób łączy ze sobą prostotę obsługi oraz wysoki poziom bezpieczeństwa. Wszystko co robimy w Kaseya, od początku do końca jest realizowane w bezpieczny sposób.

Certyfikowana technologia agenta

Zcentralizowana architektura platformy Kaseya zapewnia maksymalny poziom bezpieczeństwa.

Każdy zarządzany komputer ma zainstalowany mały program agenta. W bezpieczny sposób  otrzymuje konfigurację, harmonogramy oraz instrukcje z serwera Kaseya.

Agent Kaseya wykonuje wszystkie wymagane czynności administracyjne tak jak gdyby technik siedział bezpośrednio przy komputerze. Z racji, że Agent Kaseya nie akceptuje  żadnych połączeń przychodzących niemożliwe jest aby jakakolwiek inna aplikacja zaatakowała  agenta z sieci.

Cała komunikacja Agenta Kaseya  jest inicjowana od agenta do serwera Kaseya.

Dodatkowym zabezpieczeniem jest możliwość bezpiecznego „powiązania” agentów Kaseya z  konkretnym systemem Kaseya w celu ochrony przed wszelkimi atakami internetowymi typu spoofing

 

Masz pytania?
Napisz lub zadzwoń

Podaj wynik: 12 + 7 =
Vida
Teatralna 8/13
40-003 Katowice  
+48 32 252 13 10,
+48 32 350 00 50  
Fax: +48 32 252 13 10
marketing[at]vida.pl
 
Vida -  Dystrybutor i integrator systemów informatycznych.
Wieloletnie doświadczenie na rynku sprzedaży zabezpieczeń IT, tysiące sprzedanych licencji , tysiące zadowolonych klientów –
urzeczonych kulturą i szybkością procesu sprzedaży… Poznaj nas od najlepszej strony! Jak możemy pomóc Tobie lub Twojej firmie?
 

 

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

Pomoc techniczna
opieka techniczna IT