Axence nVision Inventory Desk

Ewidencja środków trwałych przedsiębiorstwa

Zarządzanie ticketami przez Axence nVision Helpdesk pozwoli z jednej strony na efektywniejsze zarządzanie czasem pracowników IT, a z drugiej na szybkie rozwiązanie problemów, co przyczyni się do ograniczenia strat w organizacji.

Zgłaszanie problemów będzie łatwiejsze dzięki zrzutom ekranu, komentarzom, wewnętrznemu czatowi z opcją przesyłania plików, a także opcją zdalnego dostępu w razie konieczności doraźnej pomocy.

Helpdesk pozwala na zdalną instalację oprogramowania dla firm trzecich, a także instalowanie aktualizacji, co zmniejsza ryzyko cyberataku spowodowanego nieaktualną wersją oprogramowania. Dzięki Axence nVision Helpdesk możemy szybko przekazywać ważne komunikaty z koniecznością potwierdzenia odczytu wiadomości, a także stworzyć bazę wiedzy z wyszukiwarką i podziałem na odpowiednie kategorie. W takiej sytuacji drobne problemy będą rozwiązane od ręki. Nie zabrakło też ważnej funkcji integracji użytkowników w ramach Active Directory.

Łukasz Kucharski
Łukasz Kucharski