Axence nVision9 Inventory Desk

Ewidencja środków trwałych przedsiębiorstwa

Helpdesk pozwala na prowadzenie obsługi technicznej wewnątrz organizacji.

Zarządzanie ticketami przez Axence nVision 9 Helpdesk pozwoli z jednej strony na efektywniejsze zarządzanie czasem pracowników IT, a z drugiej na szybkie rozwiązanie problemów, co przyczyni się do ograniczenia strat w organizacji.

Zgłaszanie problemów będzie łatwiejsze dzięki zrzutom ekranu, komentarzom, wewnętrznemu czatowi z opcją przesyłania plików, a także opcją zdalnego dostępu w razie konieczności doraźnej pomocy.

Helpdesk pozwala na zdalną instalację oprogramowania dla firm trzecich, a także instalowanie aktualizacji, co zmniejsza ryzyko cyberataku spowodowanego nieaktualną wersją oprogramowania. Dzięki Axence nVision Helpdesk możemy szybko przekazywać ważne komunikaty z koniecznością potwierdzenia odczytu wiadomości, a także stworzyć bazę wiedzy z wyszukiwarką i podziałem na odpowiednie kategorie. W takiej sytuacji drobne problemy będą rozwiązane od ręki. Nie zabrakło też ważnej funkcji integracji użytkowników w ramach Active Directory.

Łukasz Kucharski
Kierownik Działu Technicznego

E-mail: l.kucharski@vida.pl
Telefon: 664 15 7016