axence

Axence nVision

Monitoring sieci, helpdesk, kontrola pracowników
i zasobów w jednym narzędziu

Kompleksowe zarządzanie zasobami IT

nvision axence

Zarządzaj skutecznie swoją infrastrukturą sieciową. Zbieraj i monitoruj informacje o swojej sieci. Poznaj 6 kompleksowych modułów, które rozwiążą Twoje problemy i zwiększą bezpieczeństwo IT w Twojej firmie.

network

NETWORK

user

USERS

INVENTORY

Postaw na pełen monitoring sieci i zapobiegaj kosztownym przestojom. Wykrywaj anomalie i zwiększ bezpieczeństwo swojej firmy.

Zmniejsz ryzyko wejścia przez swoich pracowników na niebezpieczną stronę www, blokuj treści niezwiązane z przedmiotem pracy, kontroluj liczbę wydruków.

Zaoszczędź cenny czas działu IT, dzięki zautomatyzowaniu inwentaryzacji komputerów. Moduł Inventory to łatwe zarządzanie zasobami IT.

dataguard

DATAGUARD

system helpdesk

HELPDESK

smarttime

SMARTTIME

Kontroluj dostęp do  danych. Z modułem DataGuard unikniesz kosztownego wycieku danych i ochronisz bezcenne firmowe dane przed niepowołanym dostępem.

Odciąż dział IT za pomocą intuicyjnej pomocy technicznej. Rozwiązuj drobne problemy od ręki dzięki opcji zdalnego dostępu.

Zwiększ efektywność i popraw jakość pracy swoich pracowników. Dowiedz się, z jakich aplikacji i stron www korzystają Twoi pracownicy w czasie pracy.

Moduł network

Bezpłatny monitoring sieci

network
Chciałbyś monitorować urządzenia pojawiające się i działające w Twojej sieci? Wybierz moduł Network, który zapewnia pełny monitoring sieci i informuje o potencjalnych awariach. 
Zapobiegaj kosztownym przestojom poprzez szybkie wykrywanie anomalii w Twojej firmowej sieci. Moduł Network zapewnia również monitorowanie wskaźników wilgotności i temperatury, więc nie musisz się już obawiać o bezpieczeństwo swojej serwerowni.
Dzięki temu modułowi zawsze będziesz dysponować aktualnymi danymi dot. wydajności serwera i łącza internetowego, ponadto zyskasz większą kontrolę nad procesami systemowymi. 
Kompletna wiedza o stanie działania najważniejszych serwisów to nie tylko większa wydajność procesów biznesowych, ale także zwiększenie poziomu bezpieczeństwa Twojej firmy. 
Szereg funkcji zawartych w tym module sprawia, że diagnozowanie i lokalizowanie problemów dot. pracy sieci jest możliwe, zanim ich użytkownicy zorientują się, że coś działa nie tak.

Moduł USERS

Kontrola pracownika, blokada aplikacji,
stron www i ewidencja wydruku

user
Moduł Users pozwala na blokowanie stron internetowych i zmniejszanie ryzyka wejścia na domenę www z niebezpieczną treścią oraz innych stron niezwiązanych z przedmiotem pracy.
Ponadto moduł umożliwia prowadzenie statystyk odwiedzanych stron – można sprawdzić np. adresy stron i czas wizyt. Funkcja daje także możliwość podglądu w formie zrzutów ekranu z komputera pracownika.
Ponadto moduł Users posiada blokadę uruchamiania stron www i nieautoryzowanych aplikacji.
Natomiast audyt wydruków umożliwia sprawdzenie liczby i kosztów wydruku przypadających na poszczególne komputery, co znacząco przyczynia się do ich redukcji.

Moduł INVENTORY

Efektywne zarządzanie zasobami IT

Moduł Inventory sprawi, że Twoi pracownicy IT już nigdy więcej nie będą musieli wprowadzać danych ręcznie! Zautomatyzowana inwentaryzacja komputerów to ogromna oszczędność cennego czasu pracowników działu IT. Po wdrożeniu IT Asset Management pracownicy IT będą mogli się skupić na bardziej wymagających czynnościach. 
Podstawową funkcją tego modułu jest zarządzanie wszelkimi zasobami IT i ewidencjonowanie wszelkich czynności, które są na nich wykonywane. Ponadto Inventory umożliwia definiowanie statusów oraz generowanie protokołów przekazania sprzętu. Pracownicy IT otrzymują widok zasobów, aplikacji, dokumentów i licencji przypisanych dla poszczególnego użytkownika lub osobny widok według zasobów przypisanych do urządzeń.
Pracę działu IT usprawni Software Asset Management – rozbudowany system zarządzania aplikacjami i licencjami, przy pomocy którego z łatwością sprawdzisz realne zużycie licencji, rozliczysz licencje wg użytkownika, urządzenia, numeru seryjnego lub wersji zainstalowanej aplikacji. 
Ponadto moduł został rozbudowany o audyt inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, wgląd w licencje przypisane do użytkownika pracującego na wielu urządzeniach, zdalny dostęp do managera plików z możliwością usuwania plików użytkownika, informacje o wpisach rejestrowych, plikach i archiwach .zip, szczegółowe informacje o konfiguracji sprzętowej konkretnej stacji roboczej, listę kluczy oprogramowania Microsoft, aplikacje dla systemu Android umożliwiająca spis z natury na bazie kodów kreskowych, kodów QR,  możliwość archiwizacji i porównywania audytów oraz monitorowanie harmonogramu zadań Windows.
Inventory to zarządzanie instalacjami/dezinstalacjami oprogramowania w oparciu o menedżera pakietów MSI. Pracownicy działu IT mogą otrzymywać alarmy dot. instalacji nowego oprogramowania i zmianach w zasobach sprzętowych. 

Moduł DATA GUARD

Ochrona danych przed wyciekiem,
kontrola nośników USB

dataguard
Ze względu na coraz popularniejsze zjawisko wykorzystywania urządzeń prywatnych do wykonania części obowiązków służbowych (Bring Your Own Device) wzrasta zagrożenie zainfekowania firmowej sieci złośliwym oprogramowaniem, co może doprowadzić do powstania nieodwracalnych szkód (np. wycieku poufnych danych firmowych).
Moduł Data Guard zapewnia ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem, które może zostać wgrane z pamięci przenośnych, takich jak pendrive.
Administrator będzie posiadał informacje na temat wszystkich pamięci zewnętrznych podłączanych do komputerów w firmie. Możliwy jest dostęp do poszczególnych folderów, a także praw do dokonywania określonych operacji na plikach z zasobów sieciowych, np. zapis lub odczyt – dzięki temu wyeliminujemy ryzyko kopiowania danych przez nieuprawnione osoby.

Moduł helpdesk

Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi,
obsługa działu IT

system helpdesk
Help desk pozwala na prowadzenie obsługi technicznej wewnątrz organizacji. Zarządzanie ticketami przez Axence nVision9 Help Desk pozwoli z jednej strony na efektywniejsze zarządzanie czasem pracowników IT, a z drugiej na szybkie rozwiązanie problemów, co przyczyni się do ograniczenia strat w organizacji.
Zgłaszanie problemów będzie łatwiejsze dzięki zrzutom ekranu, komentarzom, wewnętrznemu czatowi z opcją przesyłania plików, a także opcją zdalnego dostępu w razie konieczności doraźnej pomocy.
Help desk pozwala na zdalną instalację oprogramowania dla firm trzecich, a także instalowanie aktualizacji, co zmniejsza ryzyko cyberataku spowodowanego nieaktualną wersją oprogramowania.
Dzięki Axence nVision Help Desk możemy szybko przekazywać ważne komunikaty z koniecznością potwierdzenia odczytu wiadomości, a także stworzyć bazę wiedzy z wyszukiwarką i podziałem na odpowiednie kategorie. W takiej sytuacji drobne problemy będą rozwiązane od ręki. Nie zabrakło ważnej funkcji integracji użytkowników w ramach Active Directory.

MODUŁ SMARTTIME

Zarządzanie produktywnością pracownika,
monitoring aktywności w czasie pracy

smarttime
Przełóż efektywność swoich pracowników na wymierne liczby, korzystając z modułu SmartTime, w rezultacie otrzymasz raport, z którego dowiesz się, z jakich stron i aplikacji korzystają Twoi pracownicy. Odpowiednie narzędzie przyczyni się do poprawy jakości pracy i zwiększenia jej efektywności, a menedżer otrzyma łatwy dostęp do kluczowych danych dot. codziennej aktywności podległych mu pracowników. 

W module SmartTime menedżer ma możliwość stworzenia grup złożonych z dowolnych pracowników. Wgląd w aktywność wszystkich podległych pracowników to m.in. statystyki w wybranym przedziale czasowym (dzień/tydzień, miesiąc, inny dowolny okres).

Statystyki obejmują m.in. czas spędzany przed komputerem, listę używanych aplikacji i stron internetowych (z możliwością nadawania im statusów: produktywna/ neutralna /nieproduktywna, z możliwością nadawania wyjątków), widok najczęściej używanych aplikacji w dowolnym przedziale czasowym. Menedżer może zdefiniować minimalny próg produktywności (czas spędzony w aplikacjach produktywnych) i maksymalny próg nieproduktywności (czas spędzony w aplikacjach nieproduktywnych), po przekroczeniu przez pracownika zdefiniowanych progów menedżer otrzymuje alert na swoją skrzynkę e-mail.

Ponadto menedżer otrzymuje podgląd używanych aplikacji w grupie bądź przez indywidualnego użytkownika w dowolnym czasie oraz podgląd zrzutu ekranu wybranego użytkownika.