Wybierając oprogramowanie służące do zarządzania i obsługi zgłoszeń w ramach helpdesku warto zwrócić uwagę nie tylko na przejrzysty i intuicyjny interfejs, ale przede wszystkim na charakter oferowanych rozwiązań. Innowacyjne narzędzia tego typu zapewniają szybkie rozwiązywanie codziennych problemów za pomocą automatycznych procesów zarządzania. Skuteczny system obsługi zgłoszeń służy ich ewidencjonowaniu, natychmiastowej diagnostyce, a także umożliwia śledzenie ich przebiegu i raportowanie szybkości reakcji na zgłoszony problem. Jest to o tyle istotne, że czas reakcji na zgłoszenia użytkowników często jest regulowany umową SLA (Service Level Agreement). Sprawny system przypisywania zgłoszeń do administratorów w helpdesku pozwala zoptymalizować obciążenie pracą w dziale IT. Nowoczesne narzędzia umożliwiają sprawną pomoc zdalną i szybką interwencję nawet w ramach rozproszonej struktury geograficznej. Efektywne i komfortowe użytkowanie systemu to także różne formy świadczenia pomocy – od bazy wiedzy, poprzez wewnętrzny komunikator, po zdalny dostęp do komputera użytkownika.
Zainteresowany?
Nie zostawiaj pytań bez odpowiedzi.
Zyskaj wsparcie IT, które robi różnicę!
Dane kontaktowe:
Najważniejsze strony
@2024 VIDA Wszystkie prawa zastrzeżone