fbpx

Migracja Business Suite do PSB

Proces migracji z F-Secure Business Suite do PSB

Aby zastosować plik .jar i dokonać migracji wszystkich klientów do PSB wymagany jest dostęp do konsoli Policy Manager (PM). Ponadto wymagany będzie specjalnie przygotowany instalator jar z docelową wersją produktu.

Plik jar dostępny jest pod adresem: https://download.sp.f-secure.com/PSB/bs2cp/bs2cp_psb1.jar

Otwórz PM i wybierz grupę, którą chcesz zmigrować do PSB (w moim przypadku to grupa Root).

Następnie wybierz zakładkę „Installation”.

Zakładka „Installation” zawiera sekcję „Policy-basedinstallation”. Kliknij przycisk „Install”.

Powinieneś zobaczyć okno zawierające wszystkie pliki jar zaimportowane do Policy Managera. Wybierz przycisk „Import”, aby dodać wcześniej pobrany, specjalny plik instalacyjny.

… wskaż plik jar:

PM zaimportuje plik jar…

Jeśli wszystko jest w porządku będzie widoczna informacja o zawartości:

Kliknij OK

Następnym krokiem jest dostosowanie procesu instalacji, która zostanie uruchomiona na klientach. Powinieneś wskazać ważny kod licencyjny dla klienta PSB. Klucz PSB powinien już znajdować się w portalu. Po tym kroku wybierz „Finish”.

f-secure migracja

Po chwili w konsoli PM pokaże się informacja o dostępności instalatora.

W celu instalacji na wszystkich klientach znajdujących się we wskazanej grupie wybierz „Distribute” lub użyj skrótu klawiszy Ctrl+D. 

To wszystko.

Wszyscy klienci otrzymają aktualizację i proces ten wykona się od strony hostów. Po prawidłowej instalacji może być wymagany restart maszyny.

Strona klienta

PM wypycha zawartość pliku jar na klienta, rozpakowuje i uruchamia plik wykonywalny setup/setup.exe zgodnie z przygotowanymi poleceniami (klucz licencyjny, wersja językowa).

Od strony klienta widoczne jest okno procesu aktualizacji:

Po zakończonym procesie aktualizacji może pojawić się okno z prośbą o restart:

 Jeśli okno z prośbą o restart się nie pojawia, oznacza to, że zabieg ten nie jest wymagany.

Pytania i problemy - migracja F-Secure Business Suite do PSB

W razie pytań lub problemów zachęcamy do kontaktu.

Autor: Piotr Pietras

Tłumaczenie: Bartłomiej Stryczek

Zapisz się na
newsletter
Współpracujemy z najlepszymi:
Sprawdź jak ocenili nas klienci
5/5
Bezpieczeństwo sieci

Gałczyńskiego 18
40-587 Katowice
NIP: 651-15-41-295
Tel: 32 225 99 66

email: kontakt@vida.pl

Zapytaj o produkt

Rozwiązania IT

Gałczyńskiego 18
40-587 Katowice
NIP: 651-15-41-295
Tel: 32 225 99 66
email: kontakt@vida.pl