fbpx

Nowa wersja Axence nVision jest już dostępna

Udostępnij

Usprawnij pracę swojego działu IT - poznaj moduł HelpDesk od Axence nVision

Twój dział IT traci zbyt wiele czasu na obsługę ticketów? Chcesz efektywniej zarządzać czasem pracy swojego zespołu, a może zależy Ci na szybszym rozwiązywaniu problemów? Moduł HelpDesk od Axence nVision sprawi, że prowadzenie obsługi technicznej wewnątrz organizacji będzie prostsze i bardziej efektywne. Jak to możliwe? Moduł HelpDesk umożliwia zgłaszanie ticketów wraz ze zrzutami ekranu, komentarzami, posiada wewnętrzny czat z opcją przesyłania plików, a w razie doraźnej pomocy możesz skorzystać z opcji zdalnego dostępu. Dzięki Axence nVision HelpDesk zdalnie zainstalujesz lub zaktualizujesz oprogramowanie, co znacząco zmniejsza ryzyko cyberataku spowodowanego nieaktualną wersją oprogramowania.

Dlaczego warto wybrać HelpDesk od Axence nVision?

Dział techniczny będzie mógł korzystać z interaktywnej bazy zgłoszeń, w której znajdą się nie tylko kolejne tickety, ale i historia ich rozwiązywania, a użytkownicy będą mogli śledzić proces rozwiązywania zgłoszonego problemu. Samo monitorowanie statusu zgłoszenia za pomocą modułu HelpDesk zaoszczędzi Twojemu działowi technicznemu mnóstwo czasu. W końcu skończą się niezliczone telefony od zniecierpliwionych użytkowników dopytujących, na jakim etapie rozwiązywania jest ich zgłoszenie. W module HelpDesk możliwe jest utworzenie bazy wiedzy, w której możesz umieścić najczęściej występujące problemy i sposoby ich rozwiązania. Bazę możesz podzielić na odpowiednie kategorie, a pracownicy techniczni będą mogli korzystać z wygodnej wyszukiwarki. Efekt? Drobne problemy i usterki będą rozwiązywane od ręki. Axence nVision HelpDesk umożliwia także szybkie przekazywanie ważnych komunikatów wraz z koniecznością potwierdzenia odczytu wiadomości. Twoim pracownikom już nigdy nie umknie żadna istotna wiadomość.

nowa wersja axence

Nowa wersja Axence nVision 11.9 - wzmocniony HelpDesk

W nowej wersji Axence nVision producent skupił się głównie na rozwoju modułu HelpDesk. W najnowszej wersji zarządzanie zgłoszeniami jest jeszcze łatwiejsze. Nowością jest zarządzanie widocznością zgłoszeń, które pozwala nadawać konkretnemu administratorowi dostęp tylko do tych tematów, którymi rzeczywiście się zajmuje. Dzieląc zadania pomiędzy adminów możemy w nowej wersji przypisywać je na podstawie grupy, do której należy zgłaszający, np. możemy ustawić regułę, że dany administrator otrzymuje wszystkie zgłoszenia od użytkownika, który należy do grupy: „dział marketingu”. Ponadto pojawiły się nowe reguły w automatyzacjach, raporty o przekroczeniu SLA. Zmienił się również algorytm wyszukiwarki, która pozwala teraz na wyszukiwanie załączników i przeszukiwanie komentarzy. Nowa wersja Axence nVision 11.9 jest już dostępna i możesz pobrać ją ze strony producenta

Axence nVision to nie tylko moduł HelpDesk

Rosnąca popularność pracy zdalnej sprawiła, że coraz więcej firm potrzebuje narzędzia do monitorowania swoich pracowników. Aktywność użytkowników sprawdzisz dzięki modułowi SmartTime. Chcesz wyeliminować negatywne zjawiska występujące w czasie Twojej własnej pracy i Twoich pracowników? Chciałbyś bardziej efektywnie wykorzystywać swój czas pracy? To narzędzie jest dla Ciebie. Funkcjonalności niezbędne do kontrolowania pracy zdalnej przedstawiliśmy w tym wpisie. Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas.