Pomoc techniczna

Jesteś klientem VIDA i potrzebujesz pomocy technicznej?

Pakiet Brązowy

Pakiet Srebrny

Pakiet Złoty

Zgłaszanie problemów technicznych* dotyczących rozwiązań z naszego portfolio na adres e-mail serwis@vida.pl
Zgłaszanie problemów technicznych* na telefony stacjonarne firmy;
Pomoc od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16:30;
Czas reakcji na zgłoszenie do 24 h;
Czas reakcji do 24 h wliczając w to dni wolne od pracy.​
Priorytetowa obsługa zgłoszeń;
Pomoc techniczna 24x7x365;
Zdalny dostęp do komputerów klienta;
opiekun techniczny – oddelegowany inżynier dostępny przez telefon komórkowy*;
szkolenie up2date dla administratorów*;
analiza poprawności działania produktu*;

Skontaktuj się z naszą pomocą techniczną na adres serwis@vida.pl
Prosimy w treści wiadomości o opisanie problemu i opisanie jak największej ilości szczegółów dotyczących problemu.

Nasi technicy są również dostępni pod następującymi numerami telefonów: 32 252 13 10 w. 201

Opieka produktowa

Usługa jest rozliczana godzinowo a suma godzin wynosi 36 na rok. Opieka techniczna jest realizowana w ramach normalnych godzin pracy tzn. od poniedziałku do piątku między 8:00 a 16:30, a każda dodatkowa godzina (poza pakietem) kosztuje 100 zł netto. Zgłoszenia należy kierować na adres serwis@vida.pl