Jesteś tu: Kaseya BMS – Helpdesk
Kaseya BMS Helpdesk
Zarządzanie działem IT
Po wdrożeniu natychmiast zwiększamy wydajność pracy, poprawiamy organizację i skupiamy się na najważniejszych zadaniach, nie tracąc czasu na mniej istotne obowiązki. Technologia firmy Vorex została dopracowana przez inżynierów Kaseya pod kątem wydajności, stabilności oraz integracji z platformą KASEYA VSA.
Program składa się z modułów:
Service Desk
Oszczędza czas w zarządzaniu zgłoszeniami, pozwala śledzić zgłoszenia, posiada rozbudowaną i konfigurowalną eskalację, jest to najszybsze rozwiązanie ticketingu.
Inventory
Umożliwia śledzenie i inwentaryzację zasobów, analizy, planowanie zakupów.
Project Management
Zarządzanie złożonymi projektami teraz jest proste i efektywne, zarówno dla managerów, jak i kadry specjalistów. Razem z czytelnymi raportami pozwala kontrolować i śledzić postępy prac w czasie rzeczywistym. Rozbudowany Workflow zadowoli najbardziej dociekliwych managerów, a pracownikom ułatwi codzienne zadania w skomplikowanych projektach.
Time & Expense Tracking
Zarządzanie czasem specjalistów IT jest kluczowe zarówno w wewnętrznych działach informatycznych, jak i firmach usługowych. Możemy teraz prawidłowo wyliczyć koszt wykonanych prac i na bieżąco wprowadzać zmiany w projektach.
Finance & Billing
Informatycy nie mają czasu na skomplikowane programy i wyliczenia. BMS daje pełną kontrolę nad kosztami i ewentualnym wyliczeniem kosztu dla klienta zewnętrznego lub wewnątrz organizacji (internal invoicing), a także oferuje przejrzysty system raportowy.
CRM
Dla firm IT posiadanie spójnego systemu do prowadzenia historii relacji z klientami to podstawa w prowadzeniu biznesu. Ponadto w wewnętrznych działach IT system CRM pomoże usystematyzować relacje z dostawcami i partnerami technologicznymi.

- Dyrektor Działu Technicznego
- l.kucharski@vida.pl
- 664 157 016