Jesteś tu: Kaseya BMS – Helpdesk
Po wdrożeniu natychmiast zwiększamy wydajność pracy, poprawiamy organizację i skupiamy się na najważniejszych zadaniach, nie tracąc czasu na mniej istotne obowiązki. Technologia firmy Vorex została dopracowana przez inżynierów Kaseya pod kątem wydajności, stabilności oraz integracji z platformą KASEYA VSA.
Program składa się z modułów:
Oszczędza czas w zarządzaniu zgłoszeniami, pozwala śledzić zgłoszenia, posiada rozbudowaną i konfigurowalną eskalację, jest to najszybsze rozwiązanie ticketingu.
Umożliwia śledzenie i inwentaryzację zasobów, analizy, planowanie zakupów.
Zarządzanie złożonymi projektami teraz jest proste i efektywne, zarówno dla managerów, jak i kadry specjalistów. Razem z czytelnymi raportami pozwala kontrolować i śledzić postępy prac w czasie rzeczywistym. Rozbudowany Workflow zadowoli najbardziej dociekliwych managerów, a pracownikom ułatwi codzienne zadania w skomplikowanych projektach.
Zarządzanie czasem specjalistów IT jest kluczowe zarówno w wewnętrznych działach informatycznych, jak i firmach usługowych. Możemy teraz prawidłowo wyliczyć koszt wykonanych prac i na bieżąco wprowadzać zmiany w projektach.
Informatycy nie mają czasu na skomplikowane programy i wyliczenia. BMS daje pełną kontrolę nad kosztami i ewentualnym wyliczeniem kosztu dla klienta zewnętrznego lub wewnątrz organizacji (internal invoicing), a także oferuje przejrzysty system raportowy.
Dla firm IT posiadanie spójnego systemu do prowadzenia historii relacji z klientami to podstawa w prowadzeniu biznesu. Ponadto w wewnętrznych działach IT system CRM pomoże usystematyzować relacje z dostawcami i partnerami technologicznymi.
Zainteresowany?
Nie zostawiaj pytań bez odpowiedzi.
Zyskaj wsparcie IT, które robi różnicę!
Dane kontaktowe:
Najważniejsze strony
@2024 VIDA Wszystkie prawa zastrzeżone