fbpx

Case Study: KYOCERA

Kolejny gigant stawia na rozwiązania BlackBerry

KYOCERA to japońska firma, która specjalizuje się w produkcji sprzętu elektronicznego, komputerowego, fotograficznego i drukarek, których jakość doceniana jest na całym świecie. KYOCERA to nie tylko producent i sprzedawca drukarek i kserokopiarek, firma świadczy usługi programistyczne, usługi zarządzania dokumentami i zarządzania przedsiębiorstwem, stąd firma doskonale rozumie znaczenie bycia na bieżąco z nowymi osiągnięciami i trendami w branży. KYOCERA wykorzystała pandemię Covid-19 jako okazję do zrewidowania swojego podejścia do cyberbezpieczeństwa. Pandemia i praca zdalna wymusiły na wielu organizacjach przyspieszenie w zakresie cyfryzacji, niestety tak ogromne zmiany nie mogły się obyć bez zakłóceń, dało się to odczuć praktycznie we wszystkich branżach i sektorach. Czy w KYOCERA udało się ten proces przeprowadzić bez zakłóceń? Zapraszamy do lektury case study. 

Z jakimi wyzwaniami podczas pandemii zaczęła się zmagać KYOCERA Group?

W ocenie prezesa Kimura Takuma pandemia Covid-19 sprawiła, że firma musi poradzić sobie ze znacznie rozproszoną siłą roboczą (praca zdalna) z jednoczesnym zapotrzebowaniem na wydajność i bezpieczeństwo. Ponadto w przypadku tak dużych firm konieczne jest przestrzeganie ogólnych zasad i inicjatyw korporacyjnych.

KYOCERA Group ma niezwykle zróżnicowane portfolio biznesowe – mówi Kimura. Prowadzimy działalność obejmującą między innymi osobiste i profesjonalne urządzenia mobilne, energię słoneczną, komponenty samochodowe i produkcję półprzewodników. To duży konglomerat z biurami na całym świecie – nasza główna siedziba w Japonii jest odpowiedzialna za większość najważniejszych inicjatyw.

blackberry kyocera

Dlaczego KYOCERA wybrała rozwiązania BlackBerry?

W 2019 r. KYOCERA dokonała przeglądu globalnej infrastruktury oprogramowania firmy w celu poprawy widoczności, bezpieczeństwa i kontroli. Współpracując z dostawcą rozwiązań Westcon Solutions Hong Kong, KYOCERA utworzyła krótką listę dostawców w zakresie cyberbezpieczeństwa. Ostatecznie BlackBerry wygrało zarówno dzięki łatwości obsługi, jak i zintegrowanemu bezpieczeństwu cybernetycznemu. Po spotkaniu przeglądowym z BlackBerry firma podjęła decyzję o wdrożeniu BlackBerry Spark Suite.

Kompletne rozwiązanie do ujednoliconego zarządzania endpointami i ujednoliconych zabezpieczeń punktów końcowych, BlackBerry Spark Suite łączy zaawansowane wykrywanie i ograniczanie zagrożeń oparte na sztucznej inteligencji z potężnymi rozwiązaniami MDM, MAM, MCM i IAM. Jak się okazuje, wdrożenie nie mogło nastąpić w lepszym czasie. Oprócz poprawy produktywności, bezpieczeństwa i wydajności we wszystkich dziedzinach, KYOCERA wykorzystała pakiet BlackBerry Spark Suite, aby sprostać jednemu z najbardziej wyjątkowych i trudnych wyzwań, z jakimi kiedykolwiek się zmagała: wpływem COVID-19.

Urządzenia mobilne w firmie - jak zadbać o ich bezpieczeństwo?

Większość pracowników KYOCERA, zarówno serwisanci, jak i kadra zarządzająca, korzysta z własnych urządzeń. Jakie wiążą się z tym wyzwania? Przede wszystkim ochrona prywatności użytkowników i zadbanie o to, aby urządzenia osobiste nie stanowiły zagrożenia dla wrażliwych zasobów firmy. W ocenie Kimury, dzięki BlackBerry Spark Suite jesteśmy w stanie nie tylko ustalać zasady na urządzeniach innych niż firmowe za pomocą scentralizowanej konsoli, ale także przechowywać dane firmowe w bezpiecznym kontenerze. Z naszej siedziby regionalnej możemy z łatwością zarządzać logowaniami, zdalnym czyszczeniem i rejestracją. W rezultacie BYOD stanowi obecnie znaczną część naszych wszystkich wdrożeń urządzeń. Nie mam wątpliwości co do możliwości BYOD BlackBerry – dodaje. 

COVID-19 sprawia, że ​​więcej osób niż kiedykolwiek wcześniej pracuje z domu i uzyskuje dostęp do firmowych informacji zdalnie. Jeśli chcesz mieć pewność, że wszystkie urządzenia w Twojej firmie są bezpiecznie wybierz rozwiązania BlackBerry. 

We współczesnym świecie biznesu cyfryzacja postępuje w bezprecedensowym tempie – podsumowuje Kimura. Ilość dokumentów i informacji rośnie wykładniczo. Nie mam wątpliwości, że Internet rzeczy z usługami BlackBerry Spark będzie podstawą naszej cyfrowej transformacji.

Zapisz się na
newsletter

Zaufali nam:

Sprawdź jak ocenili nas klienci

5/5
Bezpieczeństwo sieci

Gałczyńskiego 18
40-587 Katowice
NIP: 651-15-41-295
Tel: 32 225 99 66

email: kontakt@vida.pl

Rozwiązania IT

Gałczyńskiego 18
40-587 Katowice
NIP: 651-15-41-295
Tel: 32 225 99 66
email: kontakt@vida.pl